Ponúkame Vám poskytovanie právnych služieb v odboroch, s ktorými máme dlhoročné skúsenosti. Vďaka nášmu zameraniu sme už pravdepodobne aj Váš typ právneho problému riešili a na Vaše otázky budeme poznať odpoveď.
- PRÁVNE SLUŽBY
- PRE FIRMY A PODNIKATEĽOV
- PRÁVNE SLUŽBY
- PRE SÚKROMÉ OSOBY (OBČIANSKE ZÁLEŽITOSTI)
- OUTSOURCING PRÁVNYCH SLUŽIEB
- SPOLUPRÁCA S ADVOKÁTSKOU KANCELÁRIOU
PRÁVNE SLUŽBY PRE FIRMY A PODNIKATEĽOV
KORPORÁTNA AGENDA, OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV, REGISTER PARTNEROV VEREJNÉHO SEKTORA, VYMÁHANIE POHĽADÁVOK, ZAKLADANIE A ZMENA OBCHODNÝCH SPOLOČNOSTÍ, KONKURZ A REŠTRUKTURALIZÁCIA, PRACOVNÉ PRÁVO, AUTORSKÉ PRÁVO A PRÁVO PRIEMYSELNÉHO VLASTNÍCTVA, E-SHOPY, PRÁVO PRE START-UP
KORPORÁTNA AGENDA
PODNIKANIE FORMOU OBCHODNÝCH SPOLOČNOSTÍ SO SEBOU PRINÁŠA RADU POVINNOSTÍ A RÔZNYCH ÚSKALÍ, KTORÝCH NEPLNENIE ČI CHYBNÉ VYKONANIE MÔŽE FIRMU ALEBO PODNIKATEĽA VYSTAVIŤ ZBYTOČNEJ ČASOVEJ A FINANČNEJ ZÁŤAŽI.
V našej advokátskej kancelárii sa v obchodnom práve vyznáme a pomáhame našim klientom rôznym rizikám predchádzať. Oblasť obchodného práva je kráľovskou disciplínou našej advokátskej kancelárie. Poskytujeme komplexné právne poradenstvo v oblastiach všetkých záležitostí týkajúcich sa obchodných spoločností a družstiev.
Okrem iného zabezpečujeme vypracovanie zakladateľských dokumentov a ich zmeny, zmeny účasti na spoločnosti, prevody obchodných podielov, splnenie zákonných povinností obchodných spoločností vrátane zastupovania v registračnom konaní pred príslušným obchodným registrom a živnostenským registrom.
Medzi oblasti, v ktorých poskytujeme právne poradenstvo patria aj fúzie (zlúčenia) a akvizície, premeny a likvidácia obchodných spoločností, ochrana práv vyplývajúcich z hospodárskej súťaže (obchodné tajomstvo, nekalá súťaž, klamlivá reklama, poškodzovanie dobrého mena), ochrana duševného a priemyslového vlastníctva.
Poskytujeme komplexné právne poradenstvo v zmluvných vzťahoch a pomáhame podnikateľom dôsledne uplatňovať svoje nároky zo zmluvy. V tejto súvislosti najčastejšie riešime problematiku reklamácií z vadne dodaného tovaru alebo diela a nároky na náhradu škody. Klientov sme úspešne zastupovali v súdnych konaniach proti poisťovniam z dôvodu krátenia alebo nevyplatenia poistných plnení.
V rámci právneho poradenstva pre firmy sa intenzívne venujeme problematike ochrany osobných údajov, kde zabezpečujeme komplexnú starostlivosť pre klientov vrátane prípravy na nové právne povinnosti vyplývajúce z GDPR.
OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
INTENZÍVNE SA VENUJEME PROBLEMATIKE OCHRANY OSOBNÝCH ÚDAJOV, KDE ZABEZPEČUJEME KOMPLEXNÚ STAROSTLIVOSŤ PRE KLIENTOV VRÁTANE PRÍPRAVY NA NOVÉ PRÁVNE POVINNOSTI VYPLÝVAJÚCE Z GDPR.
V oblasti ochrany osobných údajov pre Vás zabezpečujeme nasledovné služby:
analýza stavu spracúvania osobných údajov vo vašej firme
určenie vašich povinností vyplývajúcich zo zákona o ochrane osobných údajov
zavedenie evidencie vami prevádzkovaných informačných systémov
oznámenie informačných systémov na Úrad na ochranu osobných údajov
vypracovanie dokumentácie o opatreniach na ochranu osobných údajov
vypracovanie Bezpečnostného projektu s certifikátom o súlade so zákonom
aktualizácia Bezpečnostného projektu
poučenie oprávnených osôb
zavedenie dokumentácie do praxe
spracovanie Zmluvy medzi prevádzkovateľom a sprostredkovateľom
poverenie zodpovednej osoby
zastúpenie advokátom pri kontrole z Úradu na ochrane osobných údajov
zastúpenie advokátom v konaní pred Úradom na ochranu osobných údajov
logo 100% právnej garancie na váš web
REGISTER PARTNEROV VEREJNÉHO SEKTORA
REGISTER PARTNEROV VEREJNÉHO SEKTORA (RPVS) JE ZÁKONOM USTANOVENÝ ZOZNAM ÚDAJOV O PARTNEROCH VEREJNÉHO SEKTORA. PARTNEROM VEREJNÉHO SEKTORA, KTORÝ SA POVINNE ZAPISUJE DO REGISTRA JE FYZICKÁ OSOBA A PRÁVNICKÁ OSOBA, KTORÁ PRIJÍMA OD ŠTÁTU, SAMOSPRÁVY A INÝCH SUBJEKTOV VEREJNÉHO SEKTORA PEŇAŽNÉ PLNENIE ALEBO MAJETOK NAD ZÁKONOM URČENÝ LIMIT.
Naša advokátska kancelária poskytuje svojim klientom služby Oprávnenej osoby pre partnera verejného sektora.
Disponujeme kvalifikovaným a mandátnym certifikátom pre zaručený elektronický podpis, elektronickou schránkou a sme plne technicky spôsobilí vykonávať činnosti elektronickej autorizácie a elektronickej konverzie podľa platnej právnej úpravy e-governmentu.
Za oprávnenú osobu si nás zvolilo už viac ako 25 partnerov verejného sektora. Ďakujeme za dôveru a sme pripravení plniť služby oprávnenej osoby aj pre Vašu firmu.
KTO JE POVINNÝ SA ZAPÍSAŤ?
Register partnerov verejného sektora (RPVS) je zákonom ustanovený zoznam údajov o partneroch verejného sektora. Partnerom verejného sektora, ktorý sa povinne zapisuje do registra je fyzická osoba a právnická osoba, ktorá prijíma od štátu, samosprávy a iných subjektov verejného sektora peňažné plnenie alebo majetok nad zákonom určený limit - jednorázovo poskytnuté finančné prostriedky prevyšujúce sumu 100.000,- EUR alebo v úhrne prevyšujúce sumu 250.000,- EUR v kalendárnom roku, ak ide o opakujúce sa plnenie.
Do registra sa tiež povinne zapisujú – pri zohľadňovaní finančných limitov – tie osoby, ktoré uzatvárajú zmluvu, rámcovú dohodu alebo koncesnú zmluvu podľa predpisov o verejnom obstarávaní, poskytovatelia zdravotnej starostlivosti, osoba na ktorú je postúpená alebo inak prevedená pohľadávka voči štátu alebo subjektom verejného sektora, ako aj subdodávatelia. Partnerom verejného sektora sú aj zdravotné poisťovne.
Podľa zákona údaje zapísané v registri nie je potrebné pred orgánmi verejnej moci preukazovať. Dikciu „nie je potrebné ich pred orgánmi verejnej moci preukazovať“ treba vykladať tak, že nie je povinnosťou partnera verejného sektora preukazovať pred orgánmi verejnej moci to, že je zapísaný v registri, keďže túto skutočnosť si môže overiť ten, kto to potrebuje, a to nahliadnutím do registra, ktorý je dostupný on-line na webovom sídle ministerstva spravodlivosti. Rešpektuje sa tak jedna zo zásad elektronického výkonu verejnej moci.
MUSÍ SA ZAPÍSAŤ AJ SUBDODÁVATEĽ?
Áno. Zákon sa vzťahuje aj na subdodávateľov tých osôb, ktoré sú partnermi verejného sektora. Aj subdodávatelia sú partnermi verejného sektora a majú povinnosť zapísať sa do registra prostredníctvom oprávnených osôb a tieto zápisy sú povinné udržiavať. Zákon obsahuje vlastnú definíciu subdodávateľa. Na rozdiel od doteraz používanej definície podľa predpisov o verejnom obstarávaní nejde podľa novej úpravy o subdodávateľov v prvom rade, ale o všetkých subdodávateľov v celom rade, ktorí vedia alebo majú vedieť, že nimi poskytované plnenia alebo nadobúdaný majetok, práva k majetku alebo iné majetkové práva súvisia so zmluvou medzi hlavným dodávateľom a štátom. Zákonodarca slovami „vie alebo má vedieť” rozumie prípady, kedy v súvislosti s činnosťou subdodávateľa dodávajúceho určité tovary či služby pre partnera verejného sektora musí jednoznačne mať vedomosť o tom, s kým a na aký účel zmluvu uzatvára. Príkladom možno uviesť situáciu, kedy bude subdodávateľ dodávať stavebný materiál na výstavbu diaľnic, či obdobných projektov. Tu sa prezumuje, že subdodávateľ musí o tejto skutočnosti vedieť a je teda jeho povinnosťou zapísať sa do registra.
PREČO JE DOBRÉ SA ZAPÍSAŤ DOBROVOĽNE?
Z dôvodu zvýšenia transparentnosti. Do RPVS sa môžu dobrovoľne zapisovať aj fyzické osoby a právnické osoby, ktoré nie sú partnermi verejného sektora. Platformu rozkrývania konečných užívateľov výhod v registri partnerov verejného sektora môžu využívať aj iné subjekty ako partneri verejného sektora, napríklad obchodní partneri pre svoje B2B obchodné vzťahy, čo zvyšuje transparentnosť obchodného vzťahu a kredibilitu zapísaného subjektu. RPVS je zároveň určený aj orgánom vykonávajúcim pôsobnosť podľa zákona o ochrane pred legalizáciou príjmov z trestnej činnosti a o ochrane pred financovaním terorizmu, a preto je možné eliminovať podozrenia zapísaných subjektov z protiprávneho konania. Na dobrovoľne zapísané osoby sa však nevzťahujú sankcie, ktoré sa môžu uložiť povinne zapísanej osobe podľa zákona.
AKO SA ZAPÍSAŤ DO RPVS?
Zápis do RPVS musí vykonať oprávnená osoba t. j. JUDr. Milan Kukučka, advokát. Medzi advokátom a klientom (partnerom verejného sektora) musí byť podľa zákona vzťah založený tzv. Dohodou o plnení povinností oprávnenej osoby pre partnera verejného sektora. Táto dohoda sa uzatvára písomne a je povinnou prílohou k návrhu na zápis do registra. Celý proces zápisu prebieha elektronicky a zabezpečuje ho technicky a administratívne advokát, ktorý je oprávnený konať v mene klienta práve na základe uzavretej dohody. Proces zápisu je z pohľadu poplatkov hradených štátu bezplatný. Register vedie Okresný súd v Žiline.
ČO VŠETKO MUSÍ ADVOKÁT UROBIŤ?
Po uzavretí Dohody o plnení povinností oprávnenej osoby pre partnera verejného sektora musí advokát vykonať proces verifikácie. Znamená to, že z dostupných informácií od klienta v písomnej i ústnej podobe musí identifikovať konečného užívateľa výhod. Výsledkom verifikačného procesu je vytvorenie písomného Verifikačného dokumentu. Následne advokát zhromaždí všetky potrebné prílohy a vypracuje návrh na prvozápis alebo na zápis zmeny údajov do registra. Ďalší krok je podanie elektronického návrhu na zápis na príslušný registrový súd, ktorým je Okresný súd Žilina. Potom, čo prebehne zápis do registra, oznámi advokát klientovi jeho vykonanie.
Je dôležité vedieť, že advokát ako oprávnená osoba má povinnosť vykonať proces verifikácie konečného užívateľa výhod aj v súvislosti s podaním návrhu na zápis zmeny konečného užívateľa výhod a pravidelne k 31. decembru kalendárneho roka.
ČO VŠETKO MUSÍ KLIENT UROBIŤ?
Po uzavretí Dohody o plnení povinností oprávnenej osoby pre partnera verejného sektora musí klient advokátovi poskytnúť plnú súčinnosť a poskytnúť mu všetky informácie, o ktoré ho advokát požiada. V tomto štádiu ide predovšetkým o predloženie aktuálneho výpisu z obchodného registra, posledného znenia spoločenskej zmluvy alebo zakladateľskej listiny, zoznamu spoločníkov alebo akcionárov, oznámenie organizačnej a riadiacej štruktúry obchodnej spoločnosti, ďalej predloženie osobných dokladov, čestných vyhlásení podľa zákona a ďalších informácií požadovaných advokátom. Nepredloženie požadovaných dokladov alebo uvedenie nepravdivých údajov môže mať za následok negatívne dôsledky vrátane uloženia sankcií zo strany registrového súdu. Klient je povinný bezodkladne oznamovať advokátovi každú zmenu týkajúcu sa jeho obchodnej spoločnosti a konečných užívateľov výhod, ktorá má alebo by mohla mať vplyv na správnosť zápisu v registri partnerov verejného sektora.
NA AKÉ OBDOBIE JE ZÁPIS PLATNÝ?
Zápis je bez časového obmedzenia, ale je potrebná jeho aktualizácia vždy, keď nastane tzv. verifikačná udalosť (akákoľvek zmena subjektov vo firme, resp. údajov o firme atď.) a vždy k 31.12. kalendárneho roka. Proces verifikácie je teda nutné vykonať po každej zmene v osobe partnera verejného sektora a v osobe konečného užívateľa výhod a tiež pravidelne k 31.12. kalendárneho roka.
KEDY NEMÔŽE ADVOKÁT KLIENTOVI SLUŽBU OPRÁVNENEJ OSOBY POSKYTÚŤ?
Podľa § 19 zákona advokát ako oprávnená osoba nesmie vykonávať úkony podľa zákona, ak:
a) Je v tej istej veci zároveň partnerom verejného sektora alebo konečným užívateľom výhod partnera verejného sektora, pre ktorého má plniť povinnosti oprávnenej osoby.
b) Konečný užívateľ výhod partnera verejného sektora a oprávnenej osoby je tá istá fyzická osoba.
c) Má akýkoľvek vzťah k partnerovi verejného sektora alebo k členom jeho orgánov, ktorý by mohol spochybniť jej nestrannosť, najmä ak je personálne alebo majetkovo prepojená s partnerom verejného sektora.
Tu treba uviesť, že vzťah „advokát – klient“ nie je prekážkou pre výkon činnosti oprávnenej osoby pre tohto klienta ako partnera verejného sektora.
AKÉ SÚ NÁKLADY KLIENTA?
SÚDNE A ADMINISTRATÍVNE POPLATKY
Konanie o zápis do registra je bezplatné a nie je spojené so žiadnymi súdnymi ani administratívnymi poplatkami.
ODMENA ADVOKÁTA
Odmena advokáta za činnosť Oprávnenej osoby pre klienta je mojou advokátskou kanceláriou určovaná transparentne. Za základ pri určovaní odmeny za poskytnuté právne služby stanovujeme Vyhlášku MS SR č. 655/2004 Z. z. o odmenách a náhradách advokátov za poskytovanie právnych služieb. Tarifnou hodnotou pre určenie odmeny podľa tejto vyhlášky je hodnota 100.000,- EUR. Práve táto hodnota tvorí základný finančný cenzus pre partnera verejného sektora pri jeho zápise do registra. Odmena sa v štandardných prípadoch pohybuje v rozmedzí od 500,- EUR, avšak cena sa môže v jednotlivých individuálnych prípadoch líšiť.
VYMÁHANIE POHĽADÁVOK
PRE NAŠICH KLIENTOV ZABEZPEČUJEME ÚČINNÉ VYMÁHANIE POHĽADÁVOK VO VŠETKÝCH JEHO FÁZACH. VYMÁHANIE POHĽADÁVOK PO SPLATNOSTI PROSTREDNÍCTVOM ŽALOBY JE V NIEKTORÝCH PRÍPADOCH, NAJMÄ U PODNIKATEĽSKÝCH SUBJEKTOV, NEVYHNUTNOU PODMIENKOU PRE DAŇOVÉ ODPISY INAK NEDOBYTNÝCH POHĽADÁVOK.
Pre našich klientov zabezpečujeme účinné vymáhanie pohľadávok vo všetkých jeho fázach, od spísania predžalobnej výzvy pod hlavičkou advokátskej kancelárie (čo samo osebe dokáže prinútiť významnú časť dlžníkov k dobrovoľnej úhrade záväzkov), prípadne spísania dohody o uznaní dlhu a jeho úhrady v splátkach alebo iných zabezpečovacích prostriedkov (napr. ručenie, záložné právo a pod.), cez spísanie žalôb a podania návrhu cez upomínacie konanie, zastupovanie v súdnom konaní, až po zastupovanie vo vykonávacom konaní a v exekúcii, prípadne prihlásenie pohľadávok do konkurzného konania alebo reštrukturalizácie a v neposlednom rade pri prihlásení pohľadávok klienta ako veriteľa pri zverejnení výzvy likvidátora v obchodnom vestníku.
Pohľadávkami bývajú najčastejšie napr. nevrátené pôžičky, nezaplatené faktúry, nezaplatené zmenky, nezaplatená kúpna cena, dlžná mzda, nezaplatený nájom, nevrátená záloha, nárok na náhradu škody, uznanie dlhu a podobne.
Nie vždy môže byť aktívne vymáhanie pohľadávky pre klienta výhodné. Samozrejmou službou z našej strany je dôkladné posúdenie efektívnosti a úspešnosti vymáhania pohľadávky a odporučenie ďalšieho postupu.
Taktiež sme pripravení pre klienta na jeho želanie sprostredkovať a zmluvne zaistiť postúpenie pohľadávky na tretie osoby, a to či už podľa výberu klienta alebo z radov spolupracujúcich subjektov našej advokátskej kancelárie.
ZAKLADANIE A ZMENA OBCHODNÝCH SPOLOČNOSTÍ
KOMPLEXNE PRE VÁS ZARIADIME ZALOŽENIE NOVEJ OBCHODNEJ SPOLOČNOSTI ALEBO DRUŽSTVA. SAMOZREJMOSŤOU JE U NÁS AJ RIADENIE PROCESOV SPOJENÝCH SO ZMENAMI V OBCHODNÝCH SPOLOČNOSTAICH.
Naše služby zahŕňajú vypracovanie zakladateľských dokumentov prispôsobených plne potrebám jednotlivých klientov, zabezpečenie nutných živnostenských a iných oprávnení, potvrdení a ďalších nevyhnutností, rokovanie s notármi a ďalšími orgány a zastupovanie v konaní pred registrovým súdom príslušného obchodného registra o zápis spoločnosti.
V prípade, že vaša spoločnosť prechádza zmenami (zmena sídla, zmena spoločníkov, zmena štatutárneho orgánu, zmena názvu, a iné zmeny), zaistíme pre vás všetky potrebné procesy a vypracujeme potrebné právne dokumenty.
Veľmi žiadanou službou zo strany našich klientov je zastupovanie spoločníkov v rokovaniach spojených s odpredajom obchodného podielu zostávajúcim spoločníkom alebo tretím osobám, kde pre klienta zabezpečujeme vyjednanie čo najlepších podmienok a účinnú právnu garanciu v dosiahnutí požadovaných nárokov. Eliminujeme konflikty a snažíme sa o férové jednanie. Avšak tam, kde je to potrebné, vieme dôrazne presadzovať a brániť záujem klienta.
KONKURZ A REŠTRUKTURALIZÁCIA
SME PEVNOU PRÁVNOU OPOROU V PRIEBEHU CELÉHO INSOLVENČNÉHO KONANIA, ČI UŽ JE KLIENT VERITEĽOM ALEBO DLŽNÍKOM.
Pre klientov v pozícii veriteľa spíšeme insolvenčný návrh (návrh na vyhlásenie konkurzu) na ich dlžníkov, pripravíme riadnu prihlášku pohľadávky či uplatnenie pohľadávky proti majetkovej podstate a poskytneme klientom ďalší právny a informačný servis v priebehu celého konkurzného alebo reštrukturalizačného konania. Zvláštny význam prikladáme predchádzajúcej realistickej analýze vymožiteľnosti pohľadávky klienta, ktorému tak môžeme pomôcť ušetriť čas a peniaze.
Klientom v postavení dlžníka v úpadku alebo hroziacom úpadku prvotne poskytneme právne poradenstvo týkajúce sa možnosti riešenia jeho úpadkovej situácie a prípadne preňho vyhotovíme návrh na začatie konkurzného konania a navrhneme ďalšie kroky k minimalizácii civilnej i trestnej zodpovednosti, ktorá je spojená so vznikom úpadku.
Klientov v postavení veriteľov alebo dlžníkov právne zastupujeme v priebehu celého insolvenčného konania, vrátane zastupovania pri komunikácii s konkurzným správcom a konkurzným súdom a v sporoch vyvolaných konkurzným konaním (incidenčné a excidačné spory).
PRACOVNÉ PRÁVO
OBLASŤ PRACOVNÉHO PRÁVA BÝVA PODNIKATEĽMI ČASTO PODCEŇOVANÁ. TO SKÔR ČI NESKÔR VEDIE K ŤAŽKOSTIAM PRI ROZVÄZOVANÍ PRACOVNÉHO POMERU SO ZAMESTNANCOM, ČI K SPRÁVNEMU KONANIU A SANKCIÁM ZO STRANY ŠTÁTNYCH ORGÁNOV (INŠPEKTORÁT PRÁCE).
Klientom z radov podnikateľov ponúkame okrem právneho zastupovania v pracovnoprávnych sporoch aj odborné riešenie a zastrešenie pracovnoprávnej agendy. Jedná sa predovšetkým o prípravu konkrétnych dokumentov a vzorov šitých každému klientovi na mieru (pracovné zmluvy, manažérske zmluvy, dohody o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru, dohody o brigádnickej práci študentov, platobné výmery, výpovede a dohody o skončení pracovného pomeru, pracovné poriadky, interné firemné predpisy, ochrana osobných údajov v informačných systémoch zamestnávateľa atď.).
Významnú časť pracovnoprávnej agendy tvorí tiež vymáhanie náhrady škody spôsobenej zamestnancami a následné uplatňovanie nárokov zamestnávateľa v príslušnej poisťovni alebo v konaní pred súdom.
Klientov tiež zastupujeme v správnych konaniach v prípade výkonu kontroly Inšpektorátom práce a vypracovávame odvolania a správne žaloby proti rozhodnutiam Inšpektorátu práce o uložení pokuty za priestupok. Rovnako spisujeme žiadosti o splátkový kalendár v prípade právoplatných rozhodnutí o uložení pokuty pre zamestnávateľa zo strany Inšpektorátu práce alebo iného orgánu štátnej správy.
AUTORSKÉ PRÁVO A PRÁVO PRIEMYSELNÉHO VLASTNÍCTVA
PRÁVO IT A OBLASŤ DUŠEVNÉHO VLASTNÍCTVA POVAŽUJEME ZA JEDNU Z NAJDÔLEŽITEJŠÍCH OBLASTÍ NAŠEJ ADVOKÁTSKEJ KANCELÁRIE. NA SIETI, V SIETI PARAGRAFOV, RIEŠIME IT PRÁVO A PROJEKTY SOFTVÉROVÉHO VÝVOJA. ZAISTÍME OCHRANU VÁŠHO DUŠEVNÉHO VLASTNÍCTVA NA NÁRODNEJ I MEDZINÁRODNEJ ÚROVNI.
Vhodné nastavenie licenčných podmienok je pre túto živelne sa rozvíjajúcu oblasť nevyhnutnosťou. Pripravíme pre Vás teda vhodné licenčné a autorské zmluvy alebo právne posúdime zmluvy predložené druhou stranou.
V oblasti práva duševného vlastníctva Vám pomôžeme s ochrannými známkami a patentmi vrátane ich ochrany.
Prevažnú časť tejto agendy v našej advokátskej kancelárii tvorí právne poradenstvo programátorom ako ochrániť ich riešenia v oblasti počítačových programov a vývoja aplikácií a pomáhame aj grafikom nastaviť právne vzťahy k predmetom ich tvorby ako sú napríklad logá, rôzna grafika alebo firemná identita pre ich klientov.
E-SHOPY
PRÁVNE SLUŽBY A DOKUMENTY PRE VÁŠ E-SHOP.
Začínajúcim e-shopom i zabehnutým webovým portálom hľadajúcim spoľahlivé právne zabezpečenie svojho on-line podnikania ponúkame právne dokumenty najvyššej kvality. U nás máte garanciu, že dodané právne dokumenty neobsahujú žiadne problematické ustanovenia, za ktoré e-shopy dostávajú pokuty alebo kvôli ktorým prehrávajú súdne spory.
V rámci komplexnej právnej starostlivosti pre klientov prevádzkujúcich internetové obchody ponúkame vypracovanie obchodných podmienok presne na mieru, ďalej reklamačných podmienok, podmienok použitia webového rozhrania, formulára na odstúpenie od zmluvy, reklamačného listu a dokumentov pokrývajúcich problematiku spracúvania a ochrany osobných údajov.
PRÁVO PRE START-UP
INOVATÍVNE RIEŠENIA SI VYŽADUJÚ PEVNÉ PRÁVNE ZÁKLADY.
Klientom z radov „startup-istov“ ponúkame právne poradenstvo spojené s výberom najvhodnejšej formy podnikania, základnú právnu analýzu všeobecných a osobitných povinností spojených s vybranou sférou podnikania, nastavenie férových zmlúv s investormi a v neposlednom rade spoľahlivú právnu oporu v prvých mesiacoch alebo rokoch etablovania sa na trhu.